Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away



Täna toimus seminar Peetri kirikus. Mulle on hakanud neljapäevased jalutuskäigud erinevatesse paikadesse (seminarid toimuvad erinevates Tartu kirikutes/kogudustes) meeldima. Lisaks sellele, et seminarides räägitakse usust ja kogudute tööst on meil võimalus pääseda ka kirikute tagaruumidesse. :) Viimasel ajal on mul hakanud kaduma vastumeelsus kristluse suhtes. Tolerantseks hakkan vist muutuma. Igatahes, usuteaduskonnas on elu täitsa põnev. Mulle tõesti meeldib kuulata põnevaid loenguid ja lugeda kohati isegi põnevamaid konspekte.

Ma ei oleks ilmselt kunagi arvanud, et hakkan kooli nii põhjalikult nautima. Ülikool on sigaäge!

Umbes nädal tagasi sain Taneliga kokku. Tema jutt sellest, et Sims 3 on vinge jne. tekitas minuski soovi (uuesti) mängima hakata. Hetkeseisuga pean tunnistama, et Tanelil oli õigus. Sims 3 on paras seiklus. Natuke nutune on see, et Simsi mägimine võtab sigapalju aega ja raamatu lugemine ei taha kuidagi edeneda. ~500 lk on jäänud kuuenda osa lõpuni.

Kolmapäeval on kuri plaan minna kinno. Eat Pray Love ootab vaatamist. Pealegi, ma ei ole Mariid terve igaviku näinud ... kunagi suvel oli vist viimane kord.

Igatahes, elu on seiklus. :)

1 kommentaari:

Täiesti Nõustun simsi kohapealt.. see on seiklus. Mul ei ole olnud võimalik seda Sims 3 palju mängida. Katsetanud korra-kaks Adventure lisaga ja ma eksisin püramiidis korra täielikult ära ja pidin minema netist otsima kuidas sealt nüüd välja saada. Absurd. See oli ju sims :D Aga vahva on see küll. Kõik need võimalused ja erinevad isikuomadused. Ei kujuta ette, et mängiks 2 jälle.. mitte, et mul aega oleks aga.. unistada ju võib

Kuulsusetu

Kaasautorid