Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Kes jäi uuesti magama ja ei jõudnud MK loengusse? Mina!

Meeletu väsimus on.

Suutsin ennast eile nii põhjalikult vihastada välja, et läksin varakult magama. Igasugusest aususest pole 21. sajandil mingit kasu. Kui sa midagi tahad saada... valeta. Siis on suurem tõenäosus. Usk inimestesse kahanes veelgi enam. Yay! Tuleb ikka uus jääaeg tekitada.

Hetkeseisuga tahaks vanaema teha peajagu lühemaks. Miks? Sest ta hävitab alati nii edukalt igasuguse rahulolu ja õnnetunde. Olen temast surmani tüdinenud. Tahaks siit minema kolida ja elada päris enda kodus. Kahjuks maksaks see liialt palju... ühikas oleks mul toanaaber (see ajaks mind ilmselt sama põhjalikult hulluks). Ainsad korterid mida saaksin lubada on ahiküttega... paneksin kogemata maja põlema vms. FAIL. Praegusel ajal on raske endale ka tööd leida. :(
Ühel päeval ma selles kohutavast inimesest pääsen.
Räägitakse, et esivanemaid peab austama. AGA esivanemad peaksid vähemalt mingil määral ka teisi austama. Jälestus, ükskõiksus...

Ei suuda. Ei jõua. Ei taha.
Jaa. Mul on ka probleemid.

Matan ennast uuesti töösse.
E.

1 kommentaari:

need vanaemad, ja mõningatel juhtudel ka emad, on teada:S oma selle jutuga, et nad soovivad meile kõige paremat ja siis tekitavad siukse stressi, et vähe pole:P
muuseas, mul oleks üks tuba üürile anda küll jaanuarist;) a samas ma ilmselt tahaks ka mõni aeg elada iseendaga ja mitte kellegi eest vastutada. mul kolivad isegi lärmavad naabrid ära alates uuest aastast:P win!

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik