Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Remont edeneb üllatavalt hästi. Ilmselt saab homme öösel asjale lõplikult punkt pandud. Praeguseks on köögis uus põrand ja hästi ilusat värvi seinad. ^^ Öösel kavatsen uksi värvida ja kapid tuleb ka teist korda värvida üle. Köök on roheline! :D Esikusse tuleb uus tapeet... lilla... Agajah, minu senised ülesanded on piirdunudki vana tapeedi mõrvamisega. Natuke olen värvimisega ka tegelenud. ^^

Juunioriga tegelevad peamiselt poisid. Minu hetkeseks ülesandeks on inimeste küsimustele vastamine ja muu sarnane. Saatke rolle! Makske!

Täna sai tehtud väike tripp Annelinnas asuvasse kaltsukasse... mul on nüüd vasest kaalud. :P

Mõtlesin enne, et möliseks ka vanadest ja headest aegadest. Mitte ei viitsi... pigem vaatan multikaid vms.

PS. Jääaeg 3 on saast. Liiga emane, raisk.

1 kommentaari:

Efka, hangi mulle palun kartulikott, aitäh! :D

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik