Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Olen endale eesmärgiks võtnud sellel suvel päris enda kodu leida. Tähendab, esimese asjana on mul vaja tööd. Selle 'pisiasja' otsimisega olen viimased nädalad päris kenasti sisustanud. Saatsin CV lausa nelja kohta... ehk näkkab? :) Otsisin vahepeal ka mõned huvitavamad pakkumised korterite osas. Puitküte on minu jaoks välistatud, sest paneks ilmselt ennast ja/või maja põlema. Päris põnevaid asju olen suutnud seni leida. Ehk on lausa lootust... paari asja ei saanud pikemalt vaadatagi, sest lemmikloomad ei olnud lubatud. Teatavasti on mul kass... Pätu-Pätu-Pätu!

Sügisest kavatsen vahetada eriala. Ainepunktid kannaks kenasti üle, see ei oleks eriline probleem. Eile esitasingi avalduse ja ilmselt lähen esmaspäeval paberitega kohale. Netis nende asjadega tegelemine paistab eriti lootusetu.

Homme on keeleteaduste eksam. Selleks olen juba paar tundi õppinud. Kavatsen veeta homse hommiku õppides... ärkaks jälle kell 9 ja hakkaks mõnuga pihta. Eksam ise on alles 12.15. Aega on selle kiire asjaga. Esmaspäeval on veel kirjanduses järeleksam. Ma ei loe enam kunagi 19. sajandi luulet ja mõningaid romaane! Eksamis oli nende kohta 0 küsimust. Niu! Oleks pidanud veetma lugemiseks kulunud aja hoopis teooriat tuupides. :/ Inimene õpib terve elu...

Juunior tuleb 20-21 juuli. Koht ise asub Valgamaal (Puka vallas). Panin siia kunagi pilte ka sellest kaunist kohast. Loota tuleb vaid ilusat ilma... vihm oleks leebelt öeldes nõme. Buss tuleb ka. Vaatasin täna puhtast huvist ka suuremate bussifirmade pakkumisi. Kõige odavam oli natuke üle 2000.- ... kallimad juba ~5000.- ja veelgi kallimad. Novot, nüüd tuleb lihtsalt loota, et esialgne plaan kuidagi nässu ei lähe. :)

Lugupeetud daamid ja härrad (ning kõik, kes nende kahe kategooria alla mingisugusel põhjusel ei kuulu), uuel Juunior-Larpi meeskonnal on suur au kuulutada välja neljateistkümnes mäng uhkel ja iidsel Ajatul Põhjamaal.
KUULUTUS!!!

Homne tõotab tulla tihe. Igatahes, päevaplaan...
9.00 Äratus
9.00-11.30 Eksamiks õppimine
12.15-13.00 Eksam
Vaba aeg. St. hängin emaga linnas ja üritan Carmenile kingitust leida
16.00 Kuum tass
Hiljem miiting

Kuhugile peaks mahutama ka Carmeni sünnipäeva ja muud naljakad pisiasjad.

Nüüd mina hakkan õppimaie...

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik