Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away


Vaatasin just postkasti ja leidsin sealt huvitava kirja... nimelit, esimesel kursusel on Pedagoogika alused kohustuslik. Kui mina registreeruisn olid kõik rühmad (va. magister) juba täis. Valisin siis rõõmsalt kirjanduse... vaatasin täna ja taipasin kurvastusega, et kirjandusest pean hetkel loobuma. :( Pedagoogolas olid uued rühmad. Mõmm!

Nüüd on mu loenguplaan päris huvitavaks muutunud.
Esmaspäev 16.15-18.00
Teisipäev: 10.15-16.00
Kolmapäev: 10.15-14.00, 16.15-18.00
Neljapäev: 10.15-14.00, 16.15-18.00
Reede: 10.15-18.00

Tegelikult ei olegi väga jube. :) Hommikuti saab magada ja loengud ei ole ka igal nädalal. Mmmm... koolilapse tunne. ^^

Töö kohta ei ole midagi selgunud. *Mõmm* Lubadega tegelemiseks mul vist kooli, trummide ja Juuniori kõrvalt aega lihtsalt ei jää. Trummidest ma iagathes ei loobu. Vot. :) Keviniga sai arutletud aegade üle... no on vast jama. :D

HEAD rollimängu tahaks. Peaks Kullest peksma (FRPG asjus)... ja Ukut dragoni asjus. Lisaks veel Aurini &Co saame Juuniori pärast kokku. Kunagi. Vabal ajal. :D

Tuju on hea. Keegi võiks fotokast pildid arvutisse lasta. Hmh, miks mul peab nii suur mälukaart olema?! :D Sinna mahuks veel vähemalt kahe ürituse pildid (ja siis PEAB pildid laskma arvutisse). Lolz.
Mmmm... vaja (kunagi) Pärnusse jõuda. :P

Homme õhtul on mingi Gruusia bänd Gen. klubis. =^.^=

1 kommentaari:

Tegelikult selle Jaapani kohta, et väljas olevad GMid ei teadnud, mis sees toimub (kuna Terry lülitas oma raadiosaatja välja) ja seetõttu me pidime lihtsalt lõpuga improviseerima.

Kuulsusetu

Kaasautorid