Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Päris pikalt läks ilma kirjutamata.
* Käisin testi tegemas, et saada õpetajaks. Testi tulemused olid täitsa OK... aga ma ikka ei tea. Vist ei taha... lapsed ju ikkagi... algklassid võivad toredad olla. Samas, ei kujuta ette, et neid terve elu suudan taluda. Parimal juhul paar päeva. xD

* Läpakas muutus jälle hõbedaseks. Tunnistan, roosaks värvimine oli halb mõte.

* Erieni ja Juuniori vahel ei suuda valida. Keegi võiks seda teha minu asemel. Tänud. ^^

* Iidmaa osas ei suuda otsustada. Kaldun küll selles suunas, et ei lähe. Pole nagu ühtegi head tegelase ideed (mis sobiks Iidmaale). Hipsisid seal ei ole, vampidest ajakirjanike samuti mitte... tõsist tegelast ei taha.

* 2 päeva veel Kaubamaja kioskis. Siis tagasi Bussijaama. Tulge mulle külla! ^^

* Palk praktiliselt otsas. xD Vajalikud asjad said ka ostetud (va trummid). Need saab ehk järgmisel kuul. :P

* Mõtlen veel, et mis erialale tahan ülikooli minna. Viimased paar päeva olen mõelnud ärijuhtimisele.

* Viljandis tuleb mingil hetkel hea kontsert. Ema pakkus, et võtab kaasa. Eks näis. :D

* Maale tahan minna. Siis saab mustikaid (korjama).

* Uus mp3 vaja hea muusikaga täita. 2GB ruumi ja mul on seal AINULT 59 laulu. *Häbeneb*

* Pildistada. Pildistada. Pildistada. Pärast pildid ilmutada! :D Taipasin just 4GB suuruse mälukaarti miinust. Ma ei pea pilte sageli arvutisse toppima... seega on kõik seal ja mitte muhvigi arvutis.

* Uku andis täna nõusoleku koos minuga *kunagi* Venemaale minna. Ma ei tea mida ta siis mõtles... Lolz.

* Vahepeal oli Dragon. Öösel. Uku, Vahur ja Mort on parajad põrsad. Rääkisid pärast minu magama kobimist veel pikalt edasi. :P

* Pärast Dragonit toimus huvitavaid arutelusid. Fotod ja lindistus. Muud ma ei ütle, Raisk!

***
Catafalk ja Amorphis!!!
***

On ju ilus ja hea pilt Margusest. Asi lihtsalt selles, et hakkasin LÕPUKS Laagri pilte vaatama... midagi vaja siiagi toppida.


Catafalc. Neil on SUPER laulja!

***
Rohkem hetkel fotodega tegeleda ei viitsi. Kobin magama. Kunagi (tulevikus) jätkan.

Ööd.

1 kommentaari:

Sa oled ajanud Catafalci segamini Charoniga :P

Kuulsusetu

Kaasautorid