Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Olen inimestest väsinud. Tööl on neid niigi palju ja siis veel kodus. Oeh.

Uku on ka meeletult tujukas. Ma ei taha sellest hetkel rohkem mõeldagi. Lähen larbile ja unustan kogu igapäevase jama. Olen sellest surmani väsinud... Miks ma seda jama üldse kannatan? Ahjaa. Naiivne lootus, et kõik öäheb paremaks ja värki. Ei lähe. See on enesepettus.

Täna ootab mind Elesgal ja kuninganna Elizabeth I roll. Pahur ja väsinud kuninganna. See saab olema huvitav... Valuvaigistid (pärast intriigikaid olen tähendanud peavalu) ja allergiarhohud kaasa võtta.

Esmaspäeval jälle tööle. Siis olen vist õhtul... peaks Kaiale helistama ja küsima. Lol.

Näe, läkski tuju jälle paremaks.
Lihtsalt ei jõua enam pahur olla. It's my life!

Aga nüüd lõpetan asjade pakkimise ja lähen linna.

Mängul näeme, Sõbrad.

PS. Tahaks juba trumme mängida. ^^

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid