Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Lõpuks ometi sain kaua magada! Täna hommikul ei olnud puuriga värjaid... ainult liiga soojaks kiskus toas. :P

Anti kutsus täna Setomaale. Lolz. Kahjuks oleks minek hästi tobedal ajal ja värki. Ta on täna miskile koolile giidiks ja üks koht oli üle. Ohwell. Järgmisel aastal lähen. Voh! :D Polegi enam kaua Setomaal käinud... viimati oli vist 3 aastat tagasi. Ühel ilusal päeval saab seal jälle kõidud.

Allergiaga on jama. Arsti juurde saab sellega vist alles septembris. :/ Vahepeal viskan sussid püsti ja olen muidu nõme. Aru ka ei saa millele täpselt allergiline olen... Ei oskagi ennast millegi eest hoida. :/ Eks pean turtsumist ja valutavat kurku vahepeal kannata... ja Loratini.

Okei. Ma kuulan Eminemi. O.o Tõmbasin enda arvates Rammsteini ja kuidagi sattus üks Eminemi laul sinna hulka. Lolz.

Lugesin enne Morti blogi. Võiksin vanduda, et tekst oli viltu. :D Tegelikult oli asi (vist) hoopis minu vaatenurgas... jalad laual istumisel on oma nõrgad küljed. Lolz.

Mul on mahla. Palju mahla... veelgi rohkem kalja (varsti). :P

Täna ja homme olen kodune... neljapäeval jälle tööle.

Hmm. Vahepeal ostsin endale Vikingi piletid - ei võitnud. :P

Mul on fotokas hunnik ilusaid pilte. Kui nüüd valge juhtme leiaks... saaks lõpuks arvutisse lasta. Jätsin selle vist maale... või on kusagil koti põhjas.

HRL läheneb. :) Sellel aastal pargin telgi Surnuaia lähedale. :P Vähemalt ei juhtu nagu eelmisel aastal (nagu Fly sõbralikult mainis). :P *Muheleb* Polegi enam kaua Surnuaialisi näinud.

Hmm. (Endise) Elesgali LARP tuleb. Ma VIST tahan sinna minna... häid mänge on vähe... ja ma loen Elesgali mänge headeks. :P Elesgali esimene mäng on tänaseni üks mu lemmikuid... poliitika, RAISK!

Nüüd kuulan Rammsteini. MÕNUS!

Mina olengi kurjus... ja Aka on pohhuism. :P

Cradle of Filth on ka hea. Mul on kõik albumid olemas. Kadestage! :P

Leidsin enne ühe Dani joonistuse. Ro'Cii. Mulle tundub, et tegemist on mehega... või on see rindadeta naine? *Vajub mõttesse*

Täna on trummid. :P Noodid on khuulid. :P

Leff-leff

2 kommentaari:

Hah, Anti pidi jah minema, loodan, et tal tuleb tore reis. : ) Kahju, et sa kaasa ei läinud, ajaloofriikidega setomaal - kõlab tegelt pagana hästi.

Mul on endalgi kuramuse kahju. :( Ta lubas järgmisel aastal uuesti kutsuda! :D

Setomaa on kuramuse ilus! (ja mul ei ole friikide vastu midagi)

Kuulsusetu

Kaasautorid